27 Haziran 2010 Pazar

o benim.evet.

Isabel Bishop.kütüphaneden 'oha lan!' diye alıp özenle evde sakladım kitabını [yok be,ne özeni,yerde duruyodu.].'ben bu kitabı 3 sene daha burda tutsam,sonra da kütüphaneci abi'ye unuttursam varlığını,sonra benim olsa tamamen.' diye düşünceler içindeyken 2-3 hafta önce ayrılmak zorunda kaldım kendisinden.ilk yağlı boya reprodüksiyonumu o'ndan yaptım mutlu mesut bi' şekilde.süper olduğunu düşünüyodum ki,geçen gün evi toplarken kendisini bulup 'bu ne be!' diye kaldım.neyse ilk reprodüksiyonum için gayet de süperdi,hah.yaptığım resmi internetten bulmak için çok bakındım ama yok malesef.aşağıdakilerden ilk resim de 2. yaptığımdı.o da çok korkunç oldu.nette güzel resimlerini bulamamam da beni deli etti şu an.kitabı alıp elinize tutuşturmak istedim.

Hiç yorum yok: