13 Nisan 2011 Çarşamba

noldu la bana?

diyet yapmakla başlayıp hiçbir yemeği yiyemeyen biri haline geldim 1.5 haftada.bence bütün kilolarım gitti.3 kilo falanımdır.gülseren'in araba kazasından sonra psikolojik çöküşle verdiği kiloları düşünerek,duygu 'dost acı söyler' başlığı altında gıdı,g.t,göbek üçlüsüne saydırarak psikolojimi bozup kilo verdirme yöntemi uyguladı ve işe yaradı.uzun ve karman çorman olan bu cümleyi düzgün cümle haline getirmeye tabi ki üşendim.mecalim de yok zaten.ayakta duramıyorum eve zor attım kendimi.demek istediğim şu ki diyet yapcaksanız.. öf cümlenin devamını bulmaya üşendim şimdi de.annem beni gördüğü anda 'NOLMOŞ SANAAAAĞ' diye bağırıp ağzıma yemek tıkcak kesin.bi de 'birazdan geliyorum' deyip saatlerdir gelmeyen emel gürses'ten hala haber alınamıyor.görenlerin acilen ağzına vurması gerekmektedir.

2 yorum:

mergiz dedi ki...

len senin neren kilolu???????!!!!!111bir!!!

gizem. dedi ki...

geçen seneden bu yana 7 kilo almıştım.düşün.