25 Eylül 2011 Pazar

haftalıkta sağlıkta kabul ediyorum.


haftanın en ilginç diyalogları falan.

['yalancı bahar' mıydı neydi,onu izlerken işte.]
g: ben bu kızı 'eyvah babam'da çok severdim.sonra çok salakladı.
b: 'eyvah babam' mı?
g: hee.öyle değil miydi dizinin adı.haluk bilginer falan.
b: gizem bu fahriye evcen. [bunu gülmeler arasında zar zor söylemiş bulunmakta.]
g: aa ben buna 1 saattir yıldız asyalı diye bakıyorum :(

b: deniz çakır çok varoş olmuş dizide.
ş: normalde de öyle zaten.
b: nasıl yani? deniz çakır mı?
ş: deniz çakır top sakallı olan değil mi?
b-g: (gülüşmeler)
ş: bi saniye ya siz anne olanı demiyo musunuz?
g: top sakallı anne kim yaa?

(mini geceliğimle bulaşık yıkarken bu durumum hiç umrunda olmayan komşu teyze camdan beline kadar sarkar ve bana seslenmeyi başarır.)
k: kolay gelsiiiiin.
g: sağolun?
k: siz mi taşındınız buraya?
g: evet?
k: kaç kişisiniz?
g: 3.
k: kız mısınız?
g: ?
k: erkek arkadaşlarınız yoktur inşallah.
g: ?
k: sizin altınıza kızlar taşınmıştı.sürekli erkekler geliyodu.yok abim,yok kuzenim.kaç tane abin var böyle kızım aaa!
g: hmm.heheh?

aynı komşu teyze şule'ye 'siz taşınınca biz apartmanca çok üzüldük.aile taşınsın istiyoduk :( ' diyerek güzel bir hoşgeldinizle karşılamıştır.
b: keşke ev ilanlarında 'doğalgazlı,manzaralı' falan yazılacağına 'manyak komşuları var,mahallede deli var.' falan yazsalar.

(telefonda bir adet sezel)
g: sen niye face'ini kapattın tekrar açtın?
s: sesimi mi?
g: face'ini.
s: sesim mi gidiyo?
g: facebook diyorum.
s: ses mi yok bi saniye yürüyorum da ondan galiba.var mı şimdi?

öyle işte.

Hiç yorum yok: