14 Mayıs 2011 Cumartesi

meraba atraksiyon.

benim yora'ya gidebilme dualarım,uygar'ın havanın güzel olması duaları tuttu ve güzelce yora'landık.1598 yıldır görmediğim ipek duman konserine yetişebilmek için konser bittiği anda fırladı.ben de onla birlikte fırladım gittim şulelerin yanına.sonra onları da kaptım geldim büyük ev ablukada'ya.tayyar ahmet'in kısa tutulmasıyla üzülen ben,son şarkıda gene onu söylemeleriyle zıp zıp tepinirken,şarkının sonuna doğru [ve en eğlendiğim kısım] yanımdan vıjıjıt diye hızlıca bi şey kaydı gitti.meğerse bi kız önümüzdeki korkuluklara tutunarak onun altından kayıp aşağı atlamış - ki gerçekten atlamak için bayaa yüksek bi yerdi.büyük ihtimalle belini sakatladı.kafasını da direkt vurmamış belli ki.bi süre yanına kimse gidemedi.gidiş yolu bulunamadı falan derken ambulans çağırdılar en son ve bizi kovdular.devamını bilmiyorum.üzüldük kendisine.'kids,alcohol is a bad thing.' how i met your mother'ı bitirdim de sonunda,onun etkileşimleri.hehe.köpeğimize şehmuz ismini koyalım dedik bi de.

Hiç yorum yok: