17 Mayıs 2011 Salı

'sakin olun la bi şey yok,frenler patladı sadece' diyen kim,ortaya çıksın.

dün gece ciddi ciddi ölümden dönmüş biri olarak şunu belirtim,o an hayatım gözümün önünden film şeridi gibi geçmedi.olayın üstünden saatler geçtikten sonra durumu daha iyi idrak edebiliyoruz.demin mesela 'oha hayattayız bildiğin!' diye kendi kendime şaşırdım.bugün de aynı tip otobüsle gidildiğini öğrenince eve geri döndüm.başlarım böyle şenliğe olum!binip gidenlerin de hemencik gidip gelmelerini diliyorum,yoksa kafayı yicem burda meraktan.

'Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Umuttepe Bulvarı’nın mutlaka viyadükle geçilmesi gereken bu kesimini, maliyet düşük olsun diye, karayollarında görülmeyecek, izin verilmeyecek bir eğimle yaptı.Açıldığından beri pek çok büyük kazanın meydana geldiği Cedit Erenler Yokuşu fren patlamalarıyla ünlü..'

heh işte oraya bi el atın.her arabada bizimki gibi bi' şoför olmaz.uçurumlardan kurtardı adam yaa!!

Hiç yorum yok: