10 Haziran 2011 Cuma

şu kısacık yazıda binlerce 'uyku' lafı var.3000-4000 felan.


şu sıralar sürekli uyumayı düşünüyorum.planlarımı ona göre yapıyorum.geçen gece değil de sabah 7.30da yatmamla beraber başladı bu.mesela bu sabah uyandığım anda 'sınava gidem de gelem uyuyam.sonraki sınav 1'de.iyi iyi,uyurum işte o zamana kadar.' dedim kendime.kalktım,okula gittim.hazal gördü,'gözlerin kırmızı' dedi.o sırada hala uyuduğumu farkettim.sınava girdim,orda da biraz uyuduktan sonra çıktım evde uykuma devam ettim.1'e çeyrek kala uyandım.uyanmamış arkadaşımın kafasının altından yastığı çekip yastıkla saldırarak uyandırdım.bu benim için sabah sporu oldu.haftaya ne sınavım var diye değil de hangi günler geç uyanabilceğimin planlarını yaptım.şimdi de yarınki teslim etceğim ödevi ne kadar çabuk yaparsam o kadar çabuk uyurum mantığında ilerliyorum.yatağıma doğru.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hımm:S