15 Ağustos 2010 Pazar

eveet,bu yazımızda saç toplamayı öğreniyoruz.

konunun sindy'le alakası yok.şaşırtmaca yaptım sadece.şu sıcağın fenalık getirdiği günlerde uzun saçlı olmanın avantajından yararlanıyorum.normalde banyo yaptıktan sonra yarım saat saçımla uğraşmak zorunda kalıyorum.bi' abartı yok.gerçekten yarım saatimi alıyo.taramak,krem sürmek,sonra kuyrukla karışmış daha kısa saçlarımı ondan ayırmak,afedersiniz popoma kadar uzamış kuyruğumu örmek ayrı işkence [uzunluğu için kıskananlar çatlasın - bknz. murat],saçımın kuyruksuz ana kısmını [!] kurutmak,en son da perçemimi fönlemekten oluşuyo bu yarım saat.kısa saçlıyken de aynı işlemleri yapıyorum,bi' fark yok.bu yarım saat olayının dışında fönün sıcaklığından baymış olmam da var tabi.o yüzden 1-2 haftadır en pratik yolu yapıyorum.hiçbi' şey yapmadan topla gitsin [şekil A].kısa saçlılar n'apıyo bilmiyorum.geçen yaz kısaydı saçım ama nasıl sıcakla baş ettiğimi hatırlamıyorum.he bi' de saçım kendi şeklinden sapıp garip hallere girdi artık ve de siyah boyanın abuk subuk kısımlarda akıp kızıl saçın 'eskiden ben kızıldım olm ehiehi' dercesine antipatik görünüşleri olduğundan toplayıp bunu gizlemek de bi' yöntem.ama n'apalım bayrama kadar böyle,bayramda kestirip boyatıp cici çocuk olcam.

-şekil A-

Hiç yorum yok: