6 Ağustos 2010 Cuma

beyaz gömlekli şahıs,kaderdaşımsın.


oha işte geçen sene tam da böyle bone izli bir amele yanığına sahiptim.benim dışımda başkasında da rastlamama ohaladım.ne korkunç günlerdi o günler!kahkül yakışmaz dendiği için perçemimi emo modeli haline getirip kapatmaya çalışıyodum.'tamam gülmicem' deyip de gördüğü anda patlayan eski sevgilimin 'yok sevimliliğine güldüm' falan diye toparlamalarını da yemedim tabi.olur da başınıza alnınıza böyle bi' olay gelirse tek yolu limon sürmek,böylece beyazlıyo haberiniz olsun.gökçe'ye de bu tavsiyesi için - Allah ondan bin kere razı olsuuuun.bu seneki amele yanığım da çapraz çanta askısı.çok şık.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk başlarda yadırgansa da sonrasında insanın kendisinde olmasından sebepsiz bir haz duyduğu anlara tanıklık etmişsin keyfini çıkartmaya bak...