18 Ağustos 2010 Çarşamba

laaaaağğğğnnn!!

sokağımızdaki otoparkta çalışanlara aynen bunu yapmak istiyorum.9 yıldır orda sürüyle çalışan değişti ama huyları değişmedi.sanırım işe alınırken 'gizem'i nasıl rahatsız edebilirsin?' sınavından geçirip de alıyolar.laf atmalar mı dersin,arabayı tamamen uyuzluğuna üstüme sürmeler mi dersin,tam arabanın önünden geçerken korna çalıp ödümü kopartmak mı dersin.. bu böyle gider.demin de bu korna seçeneğini uyguladılar gene.hayır yani artık takmıyorum da küfürlerimi içimden ediyorum ya da eve gelince söyleniyorum da niye hala bundan büyük zevk alıyosunuz?ananız bacınız yok mu sizin heeğğ diye emrah'a bağlamak istedim.aa bi' gün de öyle mi söylensem acaba?

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Üzerlerine yürümeyi denemelisin.

gizem. dedi ki...

üzerlerine yürürsem bi' eğlence daha çıkar bence onlara =)

Unknown dedi ki...

Bunu yaparken mazlum bir şekilde yapmalısın insanların olduğu bir anda bana sarkıntılık yapıyorlar diye...

mergiz dedi ki...

yalnız başlıkla foto inanılmaz uyum içinde! verdim şükuyu!