29 Temmuz 2010 Perşembe

ıığğn dışş!

dün adapazarı'na büş'ün yanına gittim diye dölera 'ben yokken buluşun zaten siz!' şeklinde kıskançlık krizlerine girip,trip atıp,küfrederken biz gün boyu onun için koşturduk.1 aydır ' dölera'ya n'apcaz be doğum gününde ' diye kafa patlatırken birden aklıma bi' fikir geldi.adapazarı halkını videoya çekip dölera'nın doğum gününü kutlamaya ikna etmek gerekiyodu.büş de ben de utanmadan derdimizi bu şekilde insanlara anlatabilcek kapasitede insanlar değiliz.sonra 'fikir benden çıktı,montajı da ben yapcam,hadi sen de işe yara da konuş şunlarla' diye blöf yapıp ikna ettim.bizi terslemicek insanları seçtik ve hepsi de yardımcı oldular sağolsunlar.sadece 1 kişi hariç! büş: 'meraba biz bıdıbıdıbıdı..yardımcı olur musunuz?' kadın: 'olamam.' büş: ' olamaz mısınız?peki..' ben o sırada gizli kamera[man] görevi görüp kadının terliklerini çekmişim.4 kişilik çocuk çetesini ikna etmek için ne diller döktük.amma nazlandılar.mentos rüşvet teklif etmek zorunda kaldık.asıl eve gidip montaja başlayınca çok eğlendik galiba.bat for lashes - horse and i'ı da serpiştirdik.dölera bizim atımız olduğu için cuk oldu.sonuna da kişneyen dönmemizi koymayı unutmadık tabi ki.videoda vikviklediğim bölümde de balkondan kestiğim dövmeli cıbıl genci anlatıyodum bu arada,ehe.normalde 7 ağustos'ta dölera'nın doğum günü ve biz bunu cd yapıp kargoyla antalya'ya yollicaktık.hatta annesini arayıp onla da iş birliği yapıp adresi aldık falan.ama montaj işi bitip de izleyince büş'le birbirimize 'acaba şimdi mi koysak?sabredemicem galiba' bakışları attık.facebook'a yükledik ve dölera'ya msj attık 'bize bugün çok kızdın ama yarın facebook'a bi' bak' diye.sabah telefon çaldı,açtım.'kââââm' diye ağlayan bi' ses [kâm ben oluyorum.].salak kız videoyu izleyince ağlamış.telefonu kapattıktan sonra 'iyi iş başardık co kızı ağlattık hehe' dedim büş'e.sonra şöyle bi' msj geldi: 'dün bütün gün size küfrettim ama pişmanım keşke etmeseymişim.' anneme videoyu izlettiğimde büş'ü gördüğü anda 'aaaaaaaaaaaaaaaaaa ne kadar benziyosunuz,kardeşin olsa bu kadar olur!' diye kocaman bi' tepki verdi.bi' tek annem bizi birbirimize benzetmemişti,o da oldu.bu arada videoyu izlerken farkettim de yanağımda ben varmış.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

iğrenç bir video bu.komik olduğunuzu sanıyorsunuz sanırım.anladığım kadarıyla işiniz gücünüz yok:D

gizem. dedi ki...

evet bence de.

Unknown dedi ki...

Çocukların kelimelerinde gizli artık böyle bir dünya yok.