16 Temmuz 2010 Cuma

düğünümde converse şart.

şunca yıldır topuklu ayakkabıyla yürümeyi beceremedim.bence bundan sonra da olmaz.nasıl kasılıyorum,bi' de cool cool yürümeye çabalayınca dalga geçici bi' yanım daha ortaya çıkmış oluyo.henüz bi ayak burkulması,düşme falan yaşamadım.benim sorunum robot gibi yürümem.neyse normal günlerde giymeyiveririm olur biter de,özel günlere hazırlanmak için 1-2 hafta önceden evin içinde topukluyla yürüme çalışmaları yapmak da ne fena şeydir.emel'in de başına benim başıma gelen şey gelmiş.evde pratik yapmış yapmış,hala yürüyemezken mezuniyet günü gelip çatınca birden usta topukluyla yürüyücü haline gelmiş.o nasıl bi' tanım bilemedim şimdi.çiftetelli,halay vb. şeylerde sanki ayakkabısızmışçasına uçmalar falan.o tip şeylerden bahsediyorum.mümkünse topuklu ayakkabıları çirkin yapın.canım çekmesin.

Hiç yorum yok: