2 Temmuz 2010 Cuma

süslerim böyle işin içine!

okulun kapanmasına 1 ay kala nasıl olduğunu anlamadan kendimi tango derslerinde buldum.boyuma uygun bi' partner bulabilseydim olurdu,yapabilirdim bence [neden inandırıcı gelmiyo?].ilk şanssız partnerim nevzat dersin sonuna doğru dayanamadı ve 'gizem niye güreşiyomuşuz gibi duruyosun?!' dedi.baktım.evet öyleymiş meğersem.ama n'apim 2 katım olan insanın boynuna dolanmışım ve ayak hareketlerini kaçırmamak için kafam aşağıda.ortaya güreşçi yanım çıkmış.3 ders sonunda hocanın benle dansederken kendine çekip tango süslemeleri* yaptırarak romantik bi' şekilde 'bana bi söz vermeni istiyorum' demesiyle 'aha s.çtık ne diyo bu be' şeklinde düşünceler geçirirken,'gözlerini kapa ve açma..' diyip beni uçururcasına hareketleri beni biraz ürküttü evet.aradan 1 hafta geçtikten sonra beni görünce tanımadığı için bu kadar rahat yazabiliyorum buraya.sadece 3 ders sonucunda usta tangocuymuşuz gibi dolanmalarımız çok kısa sürdü [en azından benim].çünkü şu an hiç bi' şey hatırlamıyorum.dans edemeyeceğimi düşünenlere inat - bale,tango,salsa,çaça,rumba,horon,hepsini öğrencem![hadi len.]

*tango süslemesi:kızın ayağını erkeğin bacağına sürttürme olayı.ayakkabı temizleme pozu demişti onlar.

2 yorum:

gürültü dedi ki...

ahahaha artık çocuğa naptıysan öle bi tepki vermiş:D

gizem. dedi ki...

odun odun dans etmemle etkiledim galiba.