23 Temmuz 2010 Cuma

kuru fasulyeci kabusu.


öf bugün baya bi' kabus gördüm.hepsi de birbirinden saçmaydı tabi ki.ama sadece şunu anlatcam.hereke'deymişiz.dilara'yla birlikte kuru fasulye yemek için bi' yere giriyoruz.tabaklara minicik bi' şey koyuyo adam.yemeği yemeden parayı ödemek gerekiyomuş.'ne kadar?' diyorum.'150 tl' diyo! 'hahhah şakacı' diyorum.adama bakıyorum,gayet ciddi.'peki ben bi bankaya gidiim' diyorum.dilara da deniz oluveriyo birden.yemeğini yemiş gayet rahat 'ben benimkisini ödedim' diyip gidiyo.bakıyorum adam geliyo 'hani para?!' diyo.'bankaya gidiyorum işte ne acelecisin be!' diyorum.'böyle yapıp kaçmaya çalışan çok oldu ben anlamam ver o kartı ben çekcem parayı' diyip kartı elimden kapıyo.önden önden giderken 'ne kazıkçısın bee' falan diye çirkefleşiyorum.sonra adam birden kadın oluyo.arkasını dönüyo 'kafana terliği yiceksin şimdi' diye o da çirkefleşiyo.telefonumun çalmasıyla uyandım.arayandan Allah razı olsun.bu böyle giderdi valla.bi' de uyandıktan sonra da etkisinden kolay kolay kurtulamadım.kendi kendime 'o kadar para verdim yemeği yeseydim bari.hereke'de kazık bi' yer olsan n'olur be! en fazla 20 tl olsun,75 tl ne be! hayır yani ben kuru fasulye de sevmem ki ne işim var orda!' diye söylenip kendime fırça attım.hereke'ye gittiğimde trip atcam hepsine.

Hiç yorum yok: