9 Temmuz 2010 Cuma

oh,my sweet twin.


saçma rüyalar silsileme bir yenisini daha ekledim geçen gece.resssmen film izledim,rüya değildi o.gayet bildiğin yabancı film görüntü kalitesindeydi.romantik komedi türünde.konusu şöyle: işte bi' çiftimiz var.bunlar ayrılıyolar.kız başkasını buluyo.filmin sonunda esas oğlan anlıyo ki,meğerse kızın ikizi varmış.o başka adamla gördüğü ikiziymiş.bu kadar.he tabi detayları falan geçtim.yoksa her yabancı filmde olan cafede kahve içmeler,yemek yerken zenci şişmanımsı garson kadının gelip tepelerinde tip tip bakarak dikilmesi falan,bunlar da vardı tabi.filmin ismiyse 'ikizim canım benim' gibi bi' şeydi.e ismi böyle olunca sonunun süpriz olması beklenemez.soundtracki de 'mor ve ötesi - sonu belli' olsun.'kötü bir film gibi,başından sonu belli.'.hani film isimlerini çok saçma çeviriyolar ya,o yüzden sanki filmin ismi 'oh,my sweet twin'miş de 'ikizim canım benim' olarak çevirmişler gibi davrandım başlıkta.öf nelerle uğraşıyorum.afiş de mi hazırlasaydım?

Hiç yorum yok: