5 Temmuz 2010 Pazartesi

başlık.


dindiilivilsiginlerden bi' tanesiydi.şöyle 9-10 ay öncesi.'sınıftan kiminle arkadaş olsam lağn?' dönemleri.nasıl olduğunu hatırlayamadığım bi' şekilde büş'le yemek yerken buldum kendimi.bu işte ilk tanışma saçmalamalarını yapıyodu.yurttaki tipleri falan anlatıyodu.gülmem için kasıntı kasıntı anlatıyo ama.dedim heh tamam buldum sorumun cevabını.bi' de o gündü sanırım,2. sınıfların bize hoşgeldin partisi vardı.ben de çaktırmadan büş'ün peşinde dolanıyorum.'bilet almaya mı gidiyosun heh tamam ben de alcaktım' şeklinde peşinden gittim falan [tırnak içini ilkokul çocuğu seslendirmesiyle okuyun.].o gün flört dönemi başlangıcımız olduğu için telefonlar,msnler alındı.msn adresini öğrenince 'sanırım gerizekalı' diye içimden geçirdim tabi [bunu adresi bilmeyenlerin okuması saçma olcak.].okulun 2. haftası dedektifimsi bi' havayla yanıma geldi ve 'bugün sınıfa gözlüklü,uzun boylu at gibi bi kız geldi,ondan uzak dur!' dedi.'he ne peki'ledim.1-2 hafta sonra utanmadan 'ay yok yaa çok iyi kızmış o,sen niye uzak davranıyosun ki ona' havalarındaydı.şimdi 'büş'ü bu kadar anlattın da benden niye kısacık bahsettin!' der dölera.aklıma şu an şu olay geldi.5kilo aldığım dönemde yemek yememe kararı almıştım.bi' gün ağlamaklı bi' şekilde bunun yanına gittim 'çok kötü bi şey oldu!' dedim.dölera panik bi' halde 'nolduuuu?!!' dedi.'sandviç yedim!' dedim diye efendim siz diyin azarlamalar,ben diyim pataklamalar,büş desin 'hehe bokum'.
neyse işte bu 2'siyle,bi' de şule'yle ev tuttuk.yarın anahtarı almaya gitcem.bunu dicektim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu anlatılanların hepsi yalan dolan!gerçekte hiç bir ilgisi yoktur.

gizem. dedi ki...

'hehe bokum.'