3 Temmuz 2010 Cumartesi

alihandıro.

uyuyamayıp saçma sapan sabaha karşı dalmalarım sonucunda garip rüyalar silsilesine başladım.bu sabah gördüğüm rüyaya göre çocuk yapımı marketten alışveriş gibi oluyomuş.annemler sağolsun bana,ablama ve kuzenime çocuk almışlar.onlara 1'er erkek bebek,bana 1 kız 1 erkek almışlar.isimlerini de annemler koymuş.'ne koydunuz?' soruma 'kıza derin,erkeğe ali koyduk.' yanıtını alınca 'yaaa ne ali'sii,ali onun adı,koymam ben çocuğuma onun adını!!' diye ortalığı ayağa kaldırıyorum.annem 'yavrum evladım olmaz,hepinizin çocuğunun ismi ali olcak.' diye ikna etmeye çalışırken,ablam ordan ani bi çıkış yaparak 'hayır benim çocuğumun ismi alihan olcak!' diye bağırıp lady gaga'dan alejandro'yu söylemeye başlıyo.rüyam böyle bitti.cenk-erdem'in 'alihandır o'yu dinledim diye hep böyle oldu.biliyorum.

1 yorum:

gwen dedi ki...

büyüdüğünde de saçını uzatıp solda öbek yaparsa tam bir ali olur.
hayırlı olsun.