7 Şubat 2011 Pazartesi

böyle.

soyadı krizleri yaşıyorum.bu küçük yaşlardan başladı.yoklamalarda hep 'gizem kalaycıoğlu' diye okundu adım.çeşitli değişikliklerle bugüne kadar geldi.kalaylıoğlu,kalaylı,kalaycı.'lı' ve 'cı'yı hayal ürününüz olarak katıyosunuz tamam da koskoca 'oğlu' nerde be adam/kadın?inadına öyle dediklerinde cevap vermiyorum.bu sefer de yokmuşum muamelesi görüyorum.hoş değil.cık.bi' de mağaza faturalarına yazılıncaki evrim geçirmeleri var.geçen gün yaptığım alışverişte fatura için ismim soruldu.söyledim ama sesim biraz kısık çıktı ve gürültülü bi ortamdı.kesin 'efendim?' dicek diye bekliyodum.sormadı.'Allah bilir nasıl yazcak?' diye merakla faturayı elime tutuşturmasını bekledim.doğru yazsaydı alnından öpcektim.yazan şey 'gizem k' idi.e hadi bu gene bi derece.'kalanoylu' ve daha vahimi 'karayollu' yazılmışlığı var!YUH!OHA!bu soyadı taşımaktan duyduğum tek rahatsızlık bu.evlenceğim günü bekliyorum.bana soyadını vermek isteyen var mı?

Hiç yorum yok: