8 Şubat 2011 Salı

saç kurtarıcım.

liseye yeni başlamıştım sanırım elidor 7/24 çıktığında.hayatımda yer edincek en büyük buluş oydu.saçımın kremsiz halini hatırlamak,düşünmek bile istemiyorum.'tülüş tülüş' diye tabir ettiğimiz bi kıvamda oluyo.o gün bugündür onsuz geçirdiğim bi an olmadı.[he yazın 'yıka-topla' olayını yaptığımda sürmedim bi.]sonra o tombul şişeler yok oldu.yerini daha zariflerine bıraktı.ama bu zarif olan nerdeyse onun 1/3ü kadardı.ama fiyat aynıydı.'noluyo lön?' diyodum ama onun dışında başka da bi şey yoktu ki onu aliim.sonra geçen sene emel dedi ki 'gizem' dedi.'pantene'in de aynısından var' dedi.'ondan alsan ya' dedi.'hem çok daha büyüğü,hem de aynı fiyat gibi bi şey' dedi.o anda elidor 7/24'ten boşandım.'buraya kadarmış' dedim.pantene beni dinliyo,beni anlıyo.buklelerim bile daha mutlu.'meslek olarak saçlarımı oynatmayı seçtim.bzibizi biz yapan.sonuçta bizi biz yapan.'

Hiç yorum yok: