28 Şubat 2011 Pazartesi

o video nerden çıktı karşıma yiaaa?!

şule 'bi film daha izleyelim mi?' dedikten hemen sonra laptopını parçalayıp sökmeye başladı.büş 'ay hiç uykum yok' dediği anda kalkıp battaniyenin altına girip uyumaya başladı.bu kız geçen sene de aşk-ı memnu izlemeye bize gelirdi.uyurdu.dizi bitince de kalkıp yurduna giderdi.yüzünde yastık izleriyle.bense illüzyon yaparken yanlışlıkla karısını kesip öldüren adamı izledikten sonra psikolojik olarak çöktüm.onun peşinden 'cesaretin var mı aşka'yı izlerken o videoda aklım kalmasın diye ve üzüntüm geçsin diye aldım tavayı kucağıma.menemeni bitirdim.yanında likörlü kahve içiyodum.ve bi yandan da kurabiyeyle elma yiyodum.çok kötü durumdayım.nerden bi vızıvızızııııppp diye ses çıksa [hep o ses çıkar çünkü her yerden] kadını kesen testere gözümün önüne geliyo.ANNECİİM!şule hala laptopını açmaya çalışıyo.büş uyurken ayağıyla müziğe ritm tutuyo.dıp tıs.

Hiç yorum yok: