7 Ocak 2011 Cuma

çıpçıpı soydum.başucuma koydum.


şulelerin fotoğraf ödevi için stüdyoya kapandığımız günlerden biriydi.yok yok,ikisiydi.dün de ordaydık.modelimiz büş'ün kağıttan elbisesini hazırlayanlardan biri ol,dekor için bardak dik [evet bardak dikmek],büş'ün makyajında kaş boyama işlevini üstlen,sonracııma çekim boyunca dekor arkasında bilmemne için bilmemne tut [bunu yaparken uyumak üzereydim,dekoru yıktıktan sonra beni orda bulabilirlerdi mesela.].efendim bu tip şeyler yaptık ettik.belim koptu.büş'ü hiç düşünemiyorum.yazık yavrum elbise kağıttan diye yırtılcak diye doğru düzgün kımıldayamadı kaç saat.bu arada 2008 doğum günü hediyem ortaya çıkmış bugün [ Ars Longa - Deniz Kabuğu ].tamamen bitmiş haliyle en geç aldığım hediye oldu.olsun sağolsun yapan eden.hey gidi o zamanlar ne değerliydi bu şarkı.gençlik işte.yaşlandık azizim [ıvv nasıl da bana gitmedi bu son 2 cümle.].deniz kabuğum nerde acaba?eşi çöptedir de bendeki nereye kayboldu?emeeen.'hey gidi dünya hey ho' derim ben de o zaman.kadıköy duvarlarından birinde yazıyo bu.o zaman büş'e de 'hey ho let's go' diyim de yerine yatsın bari artık.

Hiç yorum yok: