16 Ocak 2011 Pazar

'ışk' diye hapşururum çünkü ben.


ben 'ışk' diye hapşuruyorum.büş eski türk filmlerindeki silah sesleri gibi hapşuruyo.ibo 'hapşırık' diye hapşurmuş.okulda birisi 'ekşın' diye hapşurdu.dün komşumuz 'behlül' diye hapşurdu.dün başka bi' komşumuz 'aşağı' diye hapşurdu.geçen gece rüyamda annem aradı.aynı anda gerçekte de annem aradı.bunu anneme söylediğimde 'ihihih' diye güldü.bugün annemler geldi.şu an annemin yaptığı böreği yiyorum.sol elimle yediğim için şu an sağ elimle ve sol elimin serçe parmağıyla yazıyorum.büş beni ayva ve tuz ikilisini birlikte yemeye alıştırmıştı.demin de ayvayla tuzu birlikte yedim.şu an 'tuzlayarak yemek' yazmamak için kasıyorum.çok fazla 'şu an' yazmışım.hangisini silsem bilemedim.kıyamadım hiçbirisine.geçen gün dilara'ya 'bugün senle uyicam.sus bi' şey söyleme!' diyerek 'tamam' deyişini ağzına tıkadım.dilara dün yemek yerken boğulurken,boğulduğuna üzüldüğünü belli eden bi' surat ifadesine sahip oldu.üzüldüm haline.ağladım.sırtına vurdum.kızdı.dün şule içerdeyken onun misafirine 'misafirsen misafirliğini bil!' dediğimi duydu.tartıştığımızı sanıp korkuyla içeri daldığında misafiriyle yorganın iki ucundan tutmuş katlamaya çalışıyoduk.onun sayesinde asker yöntemli yorgan katlama stili öğrendim.anatomi çalışmalıyım.gelsin metacarpal.gitsin metatarsal.

2 yorum:

melankomimik dedi ki...

şuurlulaştıramadıklarımızdan mısınız sn. kalayoğlu?? bu ne kızım :D

gizem. dedi ki...

hoppidi.