27 Ocak 2011 Perşembe

sanki esinti mi oldu?n'oldu?


büş her gördüğü kuşa 'reks' ismini verip öyle sesleniyo.[bugün sırf bunu buraya yazmak için rex mi reks mi diye sordum sana büş.ihihim.] | bense hayvanlara isim bulmakta zorluk çekmem.misal, köpeğe 'köpek', kediye 'kedi', kuşa 'kuş', ayıya 'ayı', balığa 'balık' isimlerini veririm.'misal' kelimesini de sanırım ilk kez kullandım. meraba 'misal'.geç otur. | çok fazla tırnak işareti kullanmanın rahatsızlığını yaşıyorum şu an.bi' de bir'in kısaltması olarak bi'nin yanına kesme işareti koyuyorum ya,ondan da çok sıkıldım.o artık benim için bi 'bi'. | gevende'nin son albümü 'sen balık değilsin ki' der geçerim. | bu cümleye geçtim.emel'e 'sen balık değilsin ki' dedim.'ben kuşum' dedi.ben balığım ama.ben şaşkın balığım ama.emel'in gözünde.kirpiğinde oturuyorum. | 'ışk diye hapşururum çünkü ben' başlıklı yazımızda hapşuruk seslerine yer vermiştik.hapşuruk mu hapşırık mı diye her seferinde kararsız kalıyorum.hapşarak.neyse,dün büş'ün yanındaki adam 'uçtum' diye hapşarmış! | hipşirik. | bugünkü fotoğrafımızda elim,bakımsız tırnak ve ojelerim,elbisem ve elimden eksik etmediğim mendilimi görüyoruz.bu fotoğraf,dışarı çıktığımız bir gece bol bol fotoğraf çekeriz diye yanımıza fotoğraf makinesi almamız sonucu ortaya çıkan tek fotoğraf olma özelliğini taşıyo. | gevende - kadıbostan'dan bir kupleyle veda etmek istiyorum: badabambadabambadabadbadabadabambadabam.. yok olmadı bu kupleyi yazamıyorum.

Hiç yorum yok: