29 Ocak 2011 Cumartesi

fast food yeme üslubum var çünkü benim.

benim fast food yeme sıram var.herkese ilginç gelen.aslında bu sadece kurger bing ve dc monald's ta geçerli.reklam yapmama şeklim.[com truise da var mesela ama henüz beğenmedim müziğini.]normal cafelerde hamburger patates falan yerken bu sıralamayı uygulamıyorum ama.bu sıralama için cazip gelmiyo oraları.mesela kurger bing'i ele alalım.önce patateslerimi bitiriyorum.onlar bitene kadar hamburgere hayyatta dokunmuyorum.bunun nedeni ise,eğer patatesten başlarsam,ne kadar doyarsam doyiim hamburgeri azcık bile bırakmam.hepsi bitmek zorunda.eğer hamburgerden başlarsam doyduğumda patatesleri bırakma olanağı görüyorum kendimde.bu sefer de eve geldiğimde acıktığımda aklıma o bıraktığım patatesler geliyo ve 'ah nasıl da yemedim sizi :(' şeklinde üzülüyorum.kafamı yan çevirip suratımı öyle yapıyorum.sonracığıma turşuyu çok sevdiğim halde hamburgerin içinde hayyatta yemem.dilara'ya veriyorum onları.'al dilara.ye.' diyorum.o da ağzı açık bekliyo oluyo zaten.sonracöğöma,sos olanağım 1 mayonez,1 ketçapsa mayonez bitmeden hayyatta ketçabı açmam.ketçap sevmediğimden değil.'e o zaman 2 mayonez iste' diyenler oldu.olmadı değil.1 mayonezden sonra bünye 'yeter artık bence ketçabı ye' diyo.he eğer elimde 1 barbekü sos,1 range sos,1 sarımsaklı mayonez,1 mayonez,1 ketçap varsa o mayonez ve ketçabın yüzüne bile bakmam.'gidin burdan' derim.bi' yerde 'fast foot' yazdığını görmüştüm.hızlı ayak servis ediyolar sanırım.

3 yorum:

büş. dedi ki...

öncelikle 'yorumunuzu bırakın' tabiri bana çok itici geldi bunu söylemek istedim.daha sonra, bişeyi eklemeyi unutmuşsun co bu eksiğini yüzüne vurmak için burdayım.sen hamburgerinin önce kenarlarını kemirirsin, ortası minnacık bi yuvarlak kalınca o lokmayı ağzına atarsın.bu önemli bilgiyi atladığın için seni kınadım.

gizem. dedi ki...

oha cidden ben de eksik bi' şey var diyodum.dur ekliyöm hemen.

gizem. dedi ki...

ya da eklemiyöm sen gayet açık yazmışsın zaten.helalolsunsanagoch!