26 Ocak 2011 Çarşamba

tribimin duruşu.


büş tribimin yaşlanmış halini bulmuş. | ben uyurken çok çirkin oluyorum.olduğumdan daha çirkin.çünkü benim bazı arkadaşlarım var.benim uyurken fotoğraflarımı çeken.zorları ne,henüz bilemiyorum.ama belki de 'bak sana bu halinle bile katlanabiliyoruz' amaçlı olabilir.ama cidden yanımda yatanlara Allah sabır versin.uyandıklarında benim uyanmamı bekleyip öyle gözlerini açsınlar. | dün resim yaparken çay,nescafe,türk kahvesi ve şeftali suyunu boya olarak kullandım.hepsinin kendine özgü bi' rengi varken niye kağıtta hepsi aynı peki? dellendirmesinler beni. | ben şemsiye kullanmayan bi' insanım.insandım.hala insanım.ama şemsiye kullanan bi' insanım.ilk kez şemsiye aldım.ama onu da açmak için özel akrobasik hareketlere girmek gerekiyo.hayat çok zor. | şimdi blogumda küçük osman,büyük caroline falan bunların işi yok normalde de , twitter'a da yazdım [orda yeri var] , caroline'in donu monu yok mu be?bavula askıdakileri koydu gitti. [aynen oraya da böyle yazdım] bi' de denizin teee açıklarındaki balıkçının kıyıdaki çocuğu görmesi gözlerinin çok sağlam olduğunu gösteriyo.ama şunun açıklamasını yapsın.gelsin bana 'çünkü bak şu yüzden oldu gizemciğim' desin bana o balıkçı.sorum şu: kıyıda çırpınan çocuğu niye kıyıdan çıkarmadın da tekrar denizin açıklarına kadar sürükledin de öyle kurtardın?hadi canım ara beni mutlaka,merak ediyorum cevabını.hadi öptüm canım.mucuk.

Hiç yorum yok: