2 Ocak 2011 Pazar

frida kahlo,bu hafta boş musun canım görüşelim?


2011 naber baboli?yazcak konum yok benim şimdi.son zamanlarda tek yaptığım şey platoniğimi o yanda bu yanda araştırmak [lise günlerime döndüm platonik mlatonik].her gün hakkında yeni bi' şey bulup 'aaa öyleymiş','ööö şöyleymiş' demek hobilerim arasında yer aldı.'höööeeeğğööö sevgilisi var laaağğğn!' demek de fobilerim arasında - ki ama malesef doğru bu.dur üzüliim.üzüldüm tamam.bi'kaç kayıt önceme bakıp 'sevgilin yok muydu senin be' diyenler - sevgilim benden ayrıldı.emeeen tırt.iyi oldu,çok da güzel iyi oldu.'aman pölötönöğöm yeni bi' şey yazmış mı twitter'a?' şeklinde heyecan yapıp,yazdıklarını okurken ağzım ve gözüm en açılabilcek seviyeye gelmiş şekle girip sırıtıyorum.dikkatini hiç bi' zaman çekemiceğimi biliyorum.'sorun değil,çekemeyebilirim.' [videolarımı takip edenlerin bilebileceği repliğim].
yarın tuvalci açık mıdır?

2 yorum:

.eldevarbir dedi ki...

oku oku dön başa yine oku.
salaksın.

milis dedi ki...

anlıyoruz. ivit.