17 Ocak 2011 Pazartesi

tey allaam.


günlük falımda 'Komşularınızla ilişkileriniz giderek daha sıcak bir hal alacak. Sizi bir ev partisine davet edecekler. Burada çok eğlenceli saatler geçireceksiniz.' yazıyodu.bunu okurken kapı çaldı.yandaki yaşlı teyze gelmiş.halini hatrını sormama fırsat vermeden tuttu kolumdan çekti götürdü beni,hüp diye içine çekti beni.evine bi' girdim,bütün apartman orda.dj kabinine bi' baktım,alt kattaki hanımın kaynanası teyze 'vıjjıvıcıvıjıvıc' şeklinde şarkıya ahenk katıyo!tabii ki yaşlı teyzenin evinde dj kabini olmasına şaşırmadım,önemli olan dj'in kim olduğuydu.bugün bana geçmem için aşağıdaki kapıyı tuttuktan sonra hızlı adımlarla evine giren amca da ordaydı.demek ki bu partiye hazırlanmak için aceleci davranmış.o kendi havasında takılırken yanında dans eden gülnaz hanımı farkettim.yanına gittim.'naber kanqs?' dedim.beni takmadı,hatta bana sırtını döndü.sanırım hala sene başında 12'den sonra yaptığımız gürültünün tribindeydi.ev sahibi yaşlı teyzenin yanına gittim tekrar.'yahu hem 12'den sonra gürültü yapmayın diyosunuz da,la bu ne hal la?' dedim.'12'den sonra sızıyoruz ashqithom' dedi bana.sonra ısrarlarını kıramadım,biraz break dance,biraz beatbox falan yaptım.oturmuş içkimi yudumluyordum ki tam o esnada duvardaki kocaman 'TEYOTE' yazısını farkettim.yaşlı teyzeye 'o ne?' diye sordum.'burası hereke'nin peyote'si.biz teyzeler kurduğumuz için teyote yaptık.' diyerek 'klips' diye göz kırptı.göz kırparken dilini de hafifçe cilvelimsi bi' şekilde çıkardığını görünce 'bak yaa hiç oldu mu o hareket senin gibi birine!' dedim.sanırım alındı.'neyse de,iyi de siz paso rap dinliyosunuz?nasıl bi' peyote çakması olamamaktır bu!' dedim.'hereke sıtaylanın bu olduğunu bilmiyorum deme bana sakın!' dedi.ezildim biraz ama olsun çok eğlenceli saatler geçirdim orda.

bu mu yani 'günlük fal'cım?bunun mu olmasını istedin?bunun olcağına mı inanarak bana onları söyledin?hayır yani bu mu?bak yaaa!

Hiç yorum yok: